برای پیشگیری از هرگونه مشکل، لطفاً قوانین زیر را به دقت مطالعه فرمائید.

تمامی فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی فلورا کارپت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و کاربر نیز با ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در وب سایت فلورا کارپت، موظف به رعایت این قوانین خواهد بود.

فرایند رسیدگی به سفارش و تحویل محصولات درب منزل در روزهای کاری حساب می شود.
تمامی سفارشات ثبت شده در سایت فلورا کارپت در ابتدای کار در صف پردازش قرار می‌گیرند. وب‌سایت فلورا کارپت در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است در صورتی که موجودی محصولی در وب‌سایت فلورا کارپت به اتمام برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب‌سایت فلورا کارپت محفوظ خواهد بود و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد .
کاربران در زمان سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل و با دقت تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه یا ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، وب‌سایت فلورا کارپت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
تحویل کالا در وب سایت فلورا کارپت از طریق باربری تیپاکس انجام می شوند و پرداخت هزینه حمل و نقل درب منزل توسط مشتری انجام می شود.


لطفاً در انتخاب طرح قبل از خرید فرش، دقت لازم را بفرمایید تا مشکلی در هنگام پس از خرید پیش نیاید.